Thursday, February 15, 2007


New Order
Get Ready
Reprise, 2001

Właśnie dzisiaj nadrobiłem zaległości i dołożyłem do kolekcji, kolejną płytkę więc czemu by o niej nie napisac paru zdań?

Myśle, że New Order większość osób zna, więc nie będę się rozpisywał o tym co? jak? gdzie? kiedy? z kim? za ile? i po co? Get Ready wydana w 2001 roku było ich pierwszym wydawnictwem od 1993 roku. Musze przyznać, że do tego czasu to zespół kojarzył 
mi sie bardziej z elektronicznymi klimatami (nie licząc skojarzeń z Joy Division, ale tu było ze względów personalnych), a tu takie bardziej gitarowe granie. Naprawde mile mnie zaskoczyli bo nie ma tu czegoś w rodzaju Blue Monday bliżej tu własnie do Joy Division, troche keyboardu, charakterystyczny basik i dodać jeszcze głos Sumnera.  Jakby tego było mało na płycie udzielali się młodsi koledzy tj Billy Corgan (Turn My Way) , Bobby Gillespie i Andrew Innes z Primal Scream (Rock The Shack), co dopełniło 
rockowego brzmienia. 

Z nadziejami czekałem na kolejne wydawnictwo Waiting For The Siren Calls i jakoś nie umie się do niej przekonać wracjąc cały czas do Get Ready, do tego bardzo dobrze tego się słucha tej muzyki w samochodzie.

4.5/5 

No comments: