Friday, February 9, 2007


If These Trees Could Talk
If These Trees Could Talk  
Procedure Records, 2006

www.myspace.com/ifthesetreescouldtalk

Pierwsze zdania w blogu będą o płytce na którą sie natknąłem dość
przez przypadek. Zaciekawiła mnie nazwa zespołu i troche
zaintrygowała. No i sie okazało, że pod drzewiastym kamuflażem
kryje się zaspół klimatami zbliżony do Red Sparowes, czy
Godspeed You! Black Emperor.

Pierwszy utwór dość swobodnie i leniwie sie rozkręca by po około 
dwóch minutach delikatne plumkanie zmieniło się w ściane gitar.
W zasadzie dość podobnie jest cały czas. Jednym problemem może
być to, że słuchając po raz kolejny może nas troche znurzyć i
dostrzec można za duże podobieństwo utworów i wszystko wydaje sie
wtórne. Ale nie ma co wybrzydzać, bo jak na własną produkcje to
płytka brzmi bardzo dobrze.

3.5/5

2 comments:

pieguz said...

ha! odetchnelam widzac 3,5, ja bym pewnie zaryzykowala danie noty nizszej :P właściwie na pierwszy rzut ucha nie brzmia zle, ale po dluzszym sluchaniu robią sie męczący... własciwie to co chwycę za zespol z tej właśnie szufladki co ITTCT wymiekam. cos dziwnego z gitarami robia... ;/

cuci-ruci said...

hehe, mi się pierwszy utwór mi się najbardziej podoba i najbardziej go kojarze, pewnie dlatego, że mi go w Łodzi puszczono ;]. Reszta mi się trochę w jedno zlewa.